הכנת תכנית עסקית-אסטרטגית

רוב אנשי העסקים והמנהלים מודעים לחשיבותה של תכנית עסקית ואולם זוהי רק חצי הדרך. לקבלת התמונה המלאה, וקביעת השלד והבסיס ההכרחיים לעסק או כל ארגון עליך לבנות גם תכנית אסטרטגית.
תכנית עסקית-אסטרטגית הינה הכלי האולטימטיבי למיקסום תוצאות.

תכנית עסקית-אסטרטגית למיקסום תוצאות
להקמת עסק, סטארט-אפ או התרחבות של עסק קיים

מבית היוצר של מכון- מתודע, החלוצים במבנה התכנית המוצעת, למיקסום תוצאות והצלחה (100%-90% הצלחה עד כה).

בניית תכנית עסקית היא אמנות שנירכשת בשילוב ידע ודרך ניסיון מעשי. ישנן הרבה מטרות וסוגי תכניות עסקיות, ואולם כל תכנית נעשית בהתאמה לצורך ולאיפיון העסק/מוצר שהיא מייצגת.
ניתן להכין תכנית עסקית גם למלכ”ר.
תכנון וכתיבת התכנית עפ”י עקרונות וביסוס על תכנית אסטרטגית מותאמת ושימוש בחשיבה אסטרטגית מקיפה ומדויקת, מבטיחים תוצאה והתאמה מירביים להשגת המטרה והגורם המקבל אותה ולהחליט.
אצלנו תקבלו את מלוא התהליך תחת קורת גג אחת, ממיטב המומחים המנוסים בתחום הזה.

התכנית העסקית היא בסיס הכרחי בעסק וכלי מפתח בעיקר בתהליכי מימון, גיוס משקיע  ו/או השגת משאבים נדרשים עבור העסק (אם זה סטארט-אפ או עסק קיים) ואולם הכנת תכנית עסקית ללא אסטרטגיה עסקית כוללת הינה חצי הדרך בלבד.
כאסטרטגים מומחים אנחנו נייצר עבורך תמונה שלמה ומשכנעת עבור העסק שלך בבניית תכנית אסטרטגית מתומצתת או מפורטת שהיא הבסיס ההכרחי ליצור מצג מושלם ומשכנע עבור העסק שלך, ועקרונותיה יהיו הבסיס לתכנית העסקית. לכן התהליך שאנו מובילים הינו תכנית עסקית-אסטרטגית (משולבת) למיקסום תוצאות, אם זה עבור גורמים מקומיים או בינלאומיים.

מעבר למטרות החיצוניות שבאמצעותה להשיג, התכנית העסקית המשולבת היא מפת הדרכים, המצפן שלך להשיג את מטרותיך בהצלחה. היא תמקד אותך בתוצאות ומטרות קצרות וארוכות טווח, ותארגן את מחשבותיך לגבי הפעולות שעליך לנקוט.
מנקודת המבט שלנו במכון-מתודע, תוכנית עסקית צריכה להיות באורך שנדרש כדי לרגש, לעניין ול”פתות” את מקור המימון, להוכיח שההנהלה מבינה באמת את השוק ולפרט את אסטרטגיות הביצוע.

תוכנית עסקית עבור “סטארט-אפ” צריכה להיות ראייה מציאותית של הציפיות והיעדים לטווח הארוך עבור המיזם החדש. עליה לפרט את המסגרת שבתוכה עליך לפעול ובסופו של דבר להצליח. עבור יזמים המחפשים תמיכה חיצונית כמו משקיע ו/או מימון, התוכנית היא מסמך המכירה החשוב ביותר שהם עשויים לייצר בנקודת הזמן הראשונית, מכיוון שזה יכול להיות המפתח לגיוס כספים/משאבים. הכנת תכנית עסקית לא מבטיחה באופן מוחלט הצלחה בהשגת הלוואה או גיוס תמיכה, אך היעדר תוכנית שכזו, תקינה ומקצועית, שאינה יכולה לספר את הסיפור ללא ספק יכולה לסייע דרמטית בכישלון המיזם.

תקציר המנהלים הוא החלק החשוב ביותר בתכנית העסקית שלך, צריך להיות כתוב בסוף כשאתה כבר יודע את מכלול הפרטים של התוכנית העסקית ובמצב אידאלי לסכם זאת. זה מספק סקירה תמציתית של התוכנית כולה יחד עם ההיסטוריה של החברה שלך (לעסק קיים). פרק זה אומר לקורא שלך היכן החברה שלך ולאן אתה רוצה לקחת אותה. זה הדבר הראשון שקוראיך רואים, לכן זה הדבר שייתפוס את העניין שלהם ויגרום להם לרצות להמשיך לקרוא או לרצות להניח אותו ולשכוח אותו. יותר מכל דבר אחר, חלק זה חשוב מכיוון שהוא אומר לקורא מדוע אתה חושב שהרעיון העסקי שלך יצליח. כל זה צריך להיות כתוב בצורה משכנעת.

אם אתה רק מתחיל עסק, סטארט-אפ, לא יהיה לך הרבה מידע לפירוט. במקום זאת, נתמקד בניסיון וברקע שלכם, ובהחלטות שהובילו אתכם לפתוח מיזם מסוים זה. נכלול מידע על הבעיות שיש לשוק היעד שלך ואילו פתרונות אתה מספק. נראה כיצד המומחיות שיש לך בשיתוף אנשים נוספים והצוות שלך תאפשר לך לבצע דרכים משמעותיות להתבססות בשווקי היעד. אנחנו נדרשים לשכנע את הקורא מה אתה הולך לעשות אחרת או טוב יותר ולשכנע שיש צורך אמיתי בשירות או במוצר שלך.

התכנית העסקית המשולבת מתמקדת בהשגת יעדים ומטרות גם לטווח הארוך. בהיותה ה”מצפן” שלך היא גם מתארת כיצד תגיע אליהם, ועוזרת לך במפת הדרכים לעתיד העסק. מחקרי השוק שאנו מבצעים בעת הכנת התוכנית העסקית אמורים לכלול תחזיות המבוססות על צרכי הצרכן והיכולת שלך למלא צרכים אלה.

 

צור קשר בלינק הבא או בטלפון 052-7976768 ונישמח להיות חלק מההצלחה שלך.

contact page

המשך לקרוא על יזמות עסקית

המשך לקרוא על סטארט-אפ ופטנטים