סטארט-אפ ופטנטים-פיתוח קידום ושיווק

מעולם לא היה “משתלם” יותר להיות יצירתי וממציא. חברות ומשקיעים מחפשים רעיונות כל הזמן כדי להניע עסקים וליצור יתרון. כיום אנו עובדים בסביבה בה חדשנות היא נורמה. אבל…רוב הרעיונות והפטנטים, וחלקם מצויינים נכשלים כיוון שהיזמים לא מנהלים את התהליך של הפיכת רעיון לעסק רווחי בדרך נכונה ועפ”י עקרונות מתאימים…גם הפרוייקטים העסקיים הגדולים ביותר מתחילים בצעדים קטנים,
בואו נתחיל…

סטארט-אפ, רעיונות פטנטים והמצאות
פיתוח קידום ושיווק. תכנון ביצוע וליווי בתהליך שיהפוך את הרעיון העסקי שלך לעסק רווחי

הרבה אנשים ממציאים רעיונות עסקיים או פיתוחים טכנולוגיים אך לא מצליחים לממש את הפוטנציאל הגלום בהמצאה או הפטנט לעסק רווחי, בעיקר כיוון שאינם יודעים כיצד לעשות זאת.
זה לא מספיק שיש לך רעיון, זה אפילו אולי לא בגלל כסף… רוב הרעיונות נכשלים בשלב המיקדמי כי הרעיון לא חד ומפורט, אין הוכחת היתכנות-ש”זה עובד”, ולא ניבנה מודל עסקי מקיף, אמין ומתאים לגבי הרעיון/הפטנט.

לעיתים תכופות היזם איננו יכול לממן את השלבים הראשונים לפני גיוס-הון או חיפוש משקיע, וברוב המכריע של המקרים לא די ברעיון ה”קודח” במוחו של היזם ונדרשת השקעה ראשונית שהיזם צריך לגייס בעצמו ממקורותיו האישיים.

הסיבה העיקרית לכישלון במציאת משקיע/ים לסטארט-אפ, היא בדרך כלל  מכיוון שמשקיעים אינם יכולים להתייחס באופן מקצועי להמצאה כיון שהיזם לא הכין את החומר הנדרש ברמה הנכונה והמתאימה עם נתונים רלבנטיים ונכונים ובגישה ו”שפה-עסקית-פיננסית” המתאימים כדי לעניין ולשכנע מקורות מימון משקיעים וחברות.

בימנו כאשר כל עסק חדש נקרא “סטארט-אפ”, אין נוסחה אחידה לכל רעיון עסקי המצאה או פטנט. רוב האנשים שמזכירים סטארטאפ מכוונים בעיקר למיזמי היי-טק (אפליקציות וכד’) ואולם לא כך הוא.
במכון מתודע שמנו לנו כמטרה עליונה לסייע גם ובאותו אופן לחדשנות המצאות ופטנטים במיזמי “לואוו-טק” (Low-tech) הכוללים אביזרים כלליים, תכשירים, מכשירים ביתיים, אביזרים בעולם הרכב, מנגנונים טכניים, מוצרי צריכה, אופנה, מוצרי מזון, כימיקלים, ציוד רפואי, תהליכים ומוצרי תעשיה,תרופות ומוצרי ביו, תחום האנרגיה והאנרגיה הירוקה,  תשתיות והנדסה אזרחית, ועוד דוגמאות רבות ומגוונות.

תהליך הפיתוח והליווי ב”מתודע”, יכול להתחיל מהשלב המיקדמי ביותר, בו הרעיון עדיין תיאורטי לפני פיתוח והוכחת היתכנות  וכולל גם את עקרונות תהליך ההאצה-אקסלרטור (Accelerator) לאחר בדיקת ההתאמה של הרעיון ופוטנציאל הגדילה, וזאת במטרה להגיע למוצר בשל ותחרותי לצאת לשוק.
אורכו של התהליך משתנה ואולם צריך להביא בחשבון חודשים  ולעיתים שנה ויכול להיות קצת יותר, שזה נחשב קצר מאד לסטארטאפ. בתהליך אצלנו מיד לאחר פרק זמן מסוים, נוכל להתחיל בגיוס-הון/משקיע/שת”פ אסטרטגיים. היתרון שלנו שנבנה על ניסיון עשיר וידע בינלאומי בתחום היזמות והוא מייעל ממקסם ומניב תוצאות.
סטארט-אפ אמיתי חייב להיות מעורב תמיד בחידוש כלשהו. החידוש יכול להיות בתחום הטכנולוגי, מוצרים או שירותים חדשים, שיטות ייצור חדשות, עיצוב, מבני עלות או תמחור חדשים, מודל עסקי חדש, רעיונות מימון חדשים, וחידושים רבים אחרים.

החדשות הטובות הן שהגעת לכאן ואתה קורא שורות אלו… הגעת למקום הנכון.
אנחנו החוליה שחסרה לך, והזרוע המבצעת הטובה ביותר להוציא את הרעיון שלך לפועל.
מתווה מתודע- המודל הנכון והמוכח, היחיד שממקסם תוצאות ומגדיל את סיכויי ההצלחה באופן מוחלט.

מכון-מתודע והצוות המנוסה מאד שכולל מנטורים ומפתחים בהם אנשי אקדמיה, צוות טכני ברמה בינלאומית, מומחים בתחום הכספים-מקומיים ובשווקים גלובליים, מיקצועני שיווק, עיצוב ואנשי תקשורת ומדיה… ועוד כאלו שילוו את הפרוייקט שלך, יחד עם העומד בראש המכון, מומחה בהובלת תהליכי פיתוח קידום ושיווק רעיונות המצאות פטנטים עסקים ומיזמי סטארט-אפ בהיקף בינלאומי חיפוש ואיתור משקיע/ים ושיתופי-פעולה אסטרטגיים.
כל זה יכול לעמוד לרשותך, בוא ונעזור לך בהפיכתו של הרעיון התיאורטי שלך לעסק רווחי ביותר ומיקסום הפוטנציאל הגלום בו. התהליך שאנו מובילים מבוסס על ניסיון מעשי רב שנים בעשרות מוצרים ובענפי תעשיה מגוונים, ועל ידע, לימוד וחקר מתמיד של תחום הסטארט-אפ הפיתוח וחדשנות הפטנטים בעולם. זוהי המומחיות שלנו.

ללא קשר להיקף גודלו של הסארטאפ, במסגרת התהליך איתנו נלווה אותך בכל צעד כדי להשיג לבסוף את התוצאות העיקריות הבאות, או חלקן לפי הצורך ובחירתך:
1. רישומי הגנה: פטנט, קניין רוחני, סימני מסחר… וכל אקט משפטי אפשרי להגן על הרעיון וזכויות היוצרים שלך, ושים לב: רישום הפטנט וההגנה אינם
מהווים הוכחת היתכנות לגבי סיכוייו של הרעיון/פטנט להצליח מבחינה מסחרית, הדרך עדיין ארוכה ליעד הנכסף.
2. פיתוח אבטיפוס בדר”כ ברמת-MVP (מינימליסטי ובעלויות קטנות), בדיקת הרעיון באופן מעשי ואישוש ההיתכנות (וייתכנות) , לבדוק ולהוכיח חד-משמעית בערוצים שונים, שיש לך משהו שיכול להיות רווחי שווה השקעה ומימון ובעל יתרון משמעותי ותחרותי בשווקים.
3. בניית תכנית עסקית, תכנית אסטרטגית, תכנית שיווקית ותכנית פיננסית, גיוסי-הון ממקורות שונים ו/או מציאת משקיעים מתאימים ויצירת שת”פ אסטרטגיים
4. הקמת חברה (במידת הצורך), בניית הארגון הבסיסי ככל שצריך, מעגל ראשון של מכירות ובניית התרחבות עסקית מקומית ובינלאומית

אל תוותרו, אם אתם מאמינים ברעיון שלכם ופנו אלינו, מוקדם ככל האפשר, ואל תשאיר/י את הרעיון שלך להעלות אבק על המדף.

“ערכו של רעיון או פטנט בא לידי ביטוי רק בשימוש שייעשה באמצעותו…”
תומאס אדיסון

צור קשר בלינק הבא או בטלפון 052-7976768/או במייל: support@methodaone.co.il ונישמח להיות חלק מההצלחה שלך.

contact page

קליק על אחד הלינקים כדי להמשיך ולקרוא :
מימון וגיוסי הון הכנת תכנית עסקית לסטארט-אפ יזמות עסקיתלחלום זה בחינם-פוסט