סחר בינלאומי ב-גלובליזציה

אנו מומחים בעלי ניסיון רב וידע מנוסה ומוכח בבניית אסטרטגיה עסקית ארגונית ושיווקית לייצוא וסחר בינלאומי
לרבות פיתוח-עסקי, בניית תכנית עסקית, בידול ויתרון-תחרותי, ומיטוב שרשרת האספקה והלוגיסטיקה הבינלאומית                                             

סחר בינלאומי אסטרטגי- עסקים בעידן הגלובליזציה

גלובליזציה-האתגר הגלובלי
הגלובליזציה משנה את חוקי המשחק של הסחר הבינלאומי
וההתפתחות הכלכלית בעולם

בשלושת העשורים האחרונים מתרחש שינוי מהותי בכלכלת העולם. גבולות גיאוגרפיים של חסמי סחר והשקעות מתבטלים, המרחק הנתפס מצטמצם בשל ההתקדמות בתחום התחבורה וטכנולוגיית התקשורת, התרבות החומרית נראית יותר ויותר דומה בעולם, והכלכלות הלאומיות מתמזגות במערכת משולבת, ההתפתחות הזו נקראת בדרך כלל גלובליזציה.
מכון-מתודע החל את פעילותו כבר אז, בטריטוריה הבינלאומית, בהשתתפות במחקרים פורצי דרך ובהובלת תהליכי שינוי התאמה ושיפור בארגונים וחברות והכנתם האופטימלית לעידן הגלובליזציה.

הגלובליזציה- תהליך שתוצאתו מאפשרת הפחתה הדרגתית של עלויות הסחר
ומזמנת הזדמנויות עסקיות חדשות

בצל התפתחותם, המואצת והמתמדת של אמצעי הטנולוגיה ומסדרונות המידע בין מדינות, השוק הגלובלי המשתנה והסוער הוא זירת התמודדות בין חברות בינלאומיות רבות, אשר עושות שימוש במשאבים כבירים, עתירי כישרונות ומגוונים, להשיג מצויינות והצלחה.
חברות רבות נוטות להרחיב את פעילות היצוא שלהן מעבר לגבולות מדינותיהן ורואות בכך הזדמנויות עסקיות לצמיחה והתפתחות, אף על הקשיים הכרוכים בסחר יצוא ובשיווק הבינלאומי. מדובר בקשיים שעניינם הבנת לקוחות בעלי תרבויות שונות וכן לעתים שיתוף פעולה עם גורמים מקומיים ורגולטורים בכל מדינה ומדינה.

ב-“מכון-מתודע” פיתחנו מודל בן שלושה שלבים לאסטרטגיה יעילה וממוקדת מטרה, להישגיות ועליונות עסקית ליצוא בשוק הגלובלי. שלב ראשון מיקדמי-אנליטי של הצהרת הכוונות, שלב שני בניית האסטרטגיה והשלב האחרון הוא האופרטיבי. עפ”י בקשת הלקוח אנו מתערבים בהטמעת התכנית בארגון, ופעולות פיקוח ובקרה על יישומה והשגת התוצאות הרצויות.

כדי לנצח ב”משחק” הזה תזדקקו ליתרון-תחרותי ומיתוג ברמה עולמית,
תידרשו לאסטרטגיה מנצחת-בשביל זה אנחנו כאן!
אסטרטגיה שיווקית מנצחת זו “מתודע” כבר יותר מ-25 שנה

בהתאם לסוגי המטרות הבינלאומיות של הארגון, וכאלו יש לעתים מגוון משמעותי, ולא כל ארגון מזדהה עם מטרות שתכליתן מכירות של מוצר/שירות, ישנן סוגי מטרות אחרות. אנחנו נבצע אבחון ונעזור בבניית יתרון-תחרותי בידול ומיתוג מתאימים.
התכונות הקריטיות של יתרון תחרותי-איכותי שבא לידי ביטוי במודל היצוא שלנו:
1. ביכולתו לשרוד ולהתקיים בשוק המטרה
2. קשה להעתקה (אם זו טכנולוגיה אז מוגן)
3. רווחי
4. רלבנטי לשוק המטרה.

התכנית שלנו תסייע ותלווה אתכם במתן מענה הולם בכלל הנושאים שקשורים לאופי היצוא והסחר הבינלאומי שלכם ובכלל זה:

  • בחירה נכונה של שוק יעד נכון וניהול הפעילות שם ביעילות
  • קבלת מידע אמין על הטריטוריה
  • פיתוח עסקי בשוק המטרה באמצעות צוותים מקומיים
  • כיצד לפתח תקשורת עם עובדים במדינות חוצות תרבויות
  • היכרות עם מגבלות רגולטיביות הסכמי סחר חופשי וסיכונים
  • כיצד לגייס הון ולהמנע מטעויות וסיכונים פיננסיים
  • מיטוב תהליך שרשרת האספקה, הלוגיסטיקה הבינלאומית
  • ליווי בכל שלבי ההתמודדות מול רשויות ובכלל זה מכס
  • אסטרטגיה שיווקית בינלאומית וקביעת המיצוב והבידול בשוק המטרה/הגלובלי

לשירותים שמכון-מתודע מציע יש ערך מוסף גבוה, עם “קבלות”, כתוצאה מניסיון רב-שנים וידע נרחב , שיוביל לתוצאות המיוחלות בפעילות הסחר הבינלאומי שלך

  • את/ה רוכש/ת לקוחות חדשים בשווקים זרים וחדשים בפחות זמן, בסיכון נמוך יותר ובשימוש מינימלי במשאבים (פיננסיים ואנושיים).
  • את/ה פותח/ת שווקים חדשים חדשים ומוציא מוצרים חדשים יותר במהירות רבה יותר מאשר המתחרים שלך.
  • את/ה מנהל/ת צוותים רב תרבותיים ביעילות רבה יותר ובכך מרוויח מהיתרונות האלו .
  • את/ה נהנה/ת מיתרונות המיקום, בין השאר על ידי ייצור באיכות גבוהה במחירים תחרותיים.
  • את/ה לומד/ת כיצד להוביל ולהפיץ את המוצר שלך ביעילות ובמחירים נמוכים….   ועוד

בנוסף לאמור לעייל, מכון-מתודע מציע מגוון של שירותים נוספים, בחבילת האסטרטגיה של סחר בינלאומי:

  • עבודה מול רגולטורים ומימשל, התמחות Hands-On באיזור EMEA, קשרים באיחוד האירופי ויבשות אפריקה ואמריקה.
  • איתור ובניית שת”פ בינלאומיים ובכלל זה איתור ספקים, מיזוגים ורכישות (Mergers&Acquisitions), ייצוגים מסחריים עסקיים ועוד
  • בדיקות היתכנות Due Diligence בארץ ובחו”ל
  • התערבות במיטוב תהליך שרשרת האספקה והלוגיסטיקה להשגת יעילות מירבית ומחירים נמוכים ככל האפשר
  • גיוס/י הון מבנקים קרנות ו/או אנג’לס
  • פיתוח חדשנות/חשיבה יצירתית במוצר, ארגון/עסק, אסטרטגיות חדשניות ומוכחות
  • הפעילות שלנו מתאימה גם ליבואנים וסוחרים שעניינם לא בהכרח יצוא כי אם יבוא או שת”פ לצורך של גישה ישירה למשאבים וחומרי גלם, ידע ומומחיות, יעילות תפעולית כמו העתקת קווי ייצור למדינות אחרות, או הקמה ופיתוח של יכולות ליבה ויתרונות תחרותיים שניתן לנצלם ברחבי העולם ועוד

הניסיון הבינלאומי והידע הרב מאפשרים לנו לסייע לך למקסם תוצאות ולהשיג מטרות בשווקים הבינלאומיים.
בין אם אתה יזם פרטי עסק קטן או ארגון חברה גדולה, אנחנו פותחים דלתות עבור הפעילות הבינלאומית שלך.

כל שעליך לעשות כעת זה ליצור קשר עכשיו ואנו נפנה זמן להפגש איתך בכל מקום, ולעזור לך לממש את החזון הבינלאומי שלך.

contact page

“מכון מתודע”-פרוייקטור מוכר ומאושר מטעם “מכון היצוא”