fbpx

סטארט-אפ ויזמות

סטארטאפ ויזמות עסקית -תכנון וניהול פרוייקטים

יש לא מעט הגדרות ליזמות וסטארטאפ, אולם יש אבחנה ברורה בין שתי ההגדרות. לא כל יזמות היא סטארטאפ ואולם כל סטארטאפ הוא יזמות עסקית.
אסביר: יזמות עסקית היא פעילות תהליכית להקמתו של מיזם מכוון רווח שמנצל הזדמנות לצמיחה ולהצלחה עסקית.
יזמות שהיא גם סטארט-אפ חייבת להיות מעורבת תמיד בפיתרון חדשני “שובר-שיוויון”, עם יכולת צמיחה מהירה. זה יכול להיות בתחום הטכנולוגי, מוצרים או שירותים חדשים, שיטות ייצור חדשות, עיצוב, מבני עלות או תמחור חדשים, מודל עסקי חדש, רעיונות מימון חדשים, וחידושים רבים אחרים. המונח סטארטאפ החל להיות שגור בתחילת שנות ה-80 של המאה הקודמת והיום הוא מאד פופולרי. יזמות עסקית היא פקטור מרכזי בהצלחת כלכלות קפיטליסטיות.

מה שמאפיין היום יזמויות בעיקר בניגוד לעבר היא העובדה שבעבר כוחות הצמיחה הכלכלית נטו להעדיף אנשי עסקים מבוססים יותר מעולם התאגידים וכיום ב”כלכלה החדשה” ניכר השינוי בכך שהדור הצעיר דומיננטי יותר ופעיל יותר בסטארטאפס, הם שולטים בטכנולוגיות מתקדמות ולא חוששים מהשינוי שיביאו. אבל…עם חיסרון ניכר אחד והוא שבדר”כ הסטארטאפיסטים חסרי משאבים כמו ניסיון עסקי או מימון התחלתי. העובדות והמחקרים מוכיחים שיזמים עם רקע לימודי וניסיון עסקי מתאים או בסיוע של ייעוץ ליווי ומנטורינג, מצליחים יותר.

שלבי הפיתוח והקידום של רעיון או פטנט והתוצאה שתתקבל

נתחיל מהתוצאה המתבקשת, “השורה התחתונה” בתהליך היא הוכחת היתכנות מקיפה ומושלמת בכל תחום פעילות עסקי ארגוני טכנולוגי ותפעולי ביחס לרעיון החדש. שתהיה העוגן בגיוסי-הון, משקיעים שת”פ אסטרטגיים וכד’ בהקמתו של העסק החדש כשבבסיסו הרעיון העסקי או הפטנט ממנו התחלנו הכל.

שלבי הפרוייקט יכולים להשתנות מעט בסדר, במהות או בלו”ז וזאת בהתאם לרעיון ולתחום בו הוא עתיד לפעול, האם זה מוצר, שירות או אפליקציה, האם מדובר במוצר/שירות עם רגולציה מיוחדת כמו בתחום הבריאות למשל תהיה האבולוציה של פיתוח הרעיון שונה במקצת, ואולם בדרך כלל התהליך כולל מחקרי שוק, מימוש מבחינה טכנית, הוכחת היתכנות תפעולית וייצורית, בניית תכנית עסקית-אסטרטגית, פיננסית, שיווקית ומיתוגית, בניית אב-טיפוס, הקמת חברה וגם גיוס-הון משקיעים ועוד. זאת ועוד שירותים כמו רישום פטנטים אנחנו מספקים ללקוחותנו בהתאמה אישית לשוק המקומי ולשווקים בינלאומיים תחת קורת גג אחת במסגרת זמן קצרה באופן ניכר מהמקובל בשוק וברמה מקצועית גבוהה. זהו מסע מאתגר של הפיכת הרעיון הגולמי שלך לעסק רווחי.

הפתיח הוא חלק מראיון שהענקתי באתר וואלה בפורום “המומחים” תוכלו לקרוא את מלוא הראיון בלינק הבא:
/https://experts.walla.co.il/item/3375660

בלינקים הבאים תוכלו לקרוא עוד על הפעילות העניפה והאיכותית רבת השנים שלנו:

 

 סטארטאפ-מכון מתודע מומחים בינלאומיים לסטארטאפ

סטארטאפ רעיונות ופטנטים-פיתוח קידום ושיווק

מעולם לא היה “משתלם” יותר להיות יצירתי וממציא. חברות ומשקיעים מחפשים רעיונות כל הזמן כדי להניע עסקים וליצור יתרון. כיום אנו עובדים בסביבה בה חדשנות היא נורמה. אבל…רוב הרעיונות והפטנטים, וחלקם מצויינים נכשלים כיוון שהיזמים לא מנהלים את התהליך של הפיכת רעיון לעסק רווחי בדרך נכונה ועפ”י עקרונות מתאימים…גם הפרוייקטים העסקיים הגדולים ביותר מתחילים בצעדים קטנים, בואו נתחיל…

פיתוח וקידום סטארטאפ ורעיונות

 סטארטאפ-מכון מתודע מומחים בינלאומיים לסטארטאפ

הכנת תכנית עסקית-אסטרטגית למיקסום תוצאות

רוב אנשי העסקים והמנהלים מודעים לחשיבותה של תכנית עסקית ואולם זוהי רק חצי הדרך. לקבלת התמונה המלאה, וקביעת השלד והבסיס ההכרחיים לעסק או כל ארגון עליך לבנות גם תכנית היתכנות מושלמת-ואסטרטגית.
תכנית עסקית-אסטרטגית הינה הכלי האולטימטיבי למיקסום תוצאות.
התכנית העסקית היא בסיס הכרחי בעסק וכלי מפתח בעיקר בתהליכי מימון, גיוס משקיע  ו/או השגת משאבים נדרשים עבור העסק (אם זה סטארט-אפ או עסק קיים) ואולם הכנת תכנית עסקית ללא אסטרטגיה עסקית כוללת הינה חצי הדרך בלבד.

הכנת תכנית עסקית-אסטרטגית

 מימון, גיוס הון, משקיע סטארטאפ

מימון, גיוס-הון ושת”פ אסטרטגיים

חשיבות הכסף בארגונים יזמויות ועסקים ידועה, אולם ככל שתהליך גיוס-ההון או משקיע/ים הוא בשלב מתקדם יותר וכולל הוכחת היתכנות ו/או רווחים בפועל, כך התשואה שלך ועמדת המיקוח גבוהים יותר.להציג רעיונות עסקיים זה עניין יחסית פשוט, למכור את הרעיון לאנשים זרים כדי לקבל כסף זה משהו אחר והרבה יותר קשה, מלאכת גיוס-הון היא אומנות ומקצוענות לכל דבר ועניין. כל מקור מימון יצפה לתוכנית עסקית מלאה וזמינה, ו-POC מושלם עם נתוני שיווק ומכירות….

מימון, גיוס-הון, שת”פ אסטרטגיים

 בניית אב-טיפוס מכון מתודע

בניית אב-טיפוס ל: מוצר/חומרה ואפליקציות לרעיונות ופטנטים

זה לא סוד ש- 90% מהסטארטאפים נכשלים…. ואחת הסיבות העיקריות היא כיוון שהיזמים לא מתאימים את המיתוג והפונקציונליות של הרעיון לתכניות העסקיות ובעיקר לתכנית השיווקית, צרכי הלקוחות והסביבה העסקית התחרותית לאחר שנבדקו בקפידה.
מכאן שיש חשיבות ראשונה במעלה לשלב הפיתוח ובניית אב-טיפוס של הרעיון שלכם, בין אם זה מוצר, שירות, חומרה או אפליקציה או שילוב שלהם, וכאן אנחנו תורמים את מומחיותנו והמקצועיות שלנו.

בניית אב-טיפוס

 יזמות עסקית בינלאומית מכון-מתודע

פיתוח עסקי ביזמות בינלאומית

 במשך למעלה ממאה שנה, נקודת הפתיחה של חברות סטארט-אפ ויזמויות עסקיות הייתה התמקדות בשוקי הבית שלהן, חברות יצאו לחו”ל רק לאחר שהתבססו בבית. יתר על כן, כשהביטו אל מעבר לים, לא העזו להרחיק לכת. עם זאת, כיום יותר ויותר ארגונים מבינים את היתרונות לפיתוח עסקי גלובלי  ומתחילות את פעילותן בשווקים בינלאומיים – ברדיפה אחר הזדמנויות, תוך כדי שהן לומדות לנהל פעולות מרחוק.
ליזמות עסקית בינלאומית מקדמה ויתרון חשובים מאד, בין השאר תפקידה בצמיחה ושגשוג של אזורים ומדינות מכריע….

יזמות בינלאומית-פיתוח עסקי וליווי   אסטרטגיות סחר בינלאומי בעידן הגלובליזציה

contact page